17 August 2012

Oasis: smrde ili mirišu?

Dok sam bio zadrti alter nojzer dizala mi se kosa na Blur Oasis Pulp i općenito engleze izuzev The Fall i Mekons i kasnije McLusky. Oasis su mi naročito išli na živce jer su im pjesme bile živo govno (definitely maybe album) a kad bi me netko mučio na Wonderwall bi izdo djecu ženu i domovinu. Fast rewind u godinu 2012 i "mladić" stari konj ja, prvo čuo da su Black Crowes (koji su mi cool) i Oasis imali zajedničku turneju; kako mislim se ja vnago i šlag skupa. I poslušam dva zadnja albuma od Oasisova i ok su mi!!!! Naravno nije mi ni na kraj pameti ić slušat rane radove zbog grčeva koji bi me mogli spopasti od samog zvuka bubnja pa nadalje...ali da mi je neko tamo 94 rekao da ću u kolekciji imat 2 Oasisa i 1 Blur reko bi mu da je puko. Možda sam ja puko a nisam čuo da je puklo....


blink 1
blink 2
bllink 3

No comments: