07 August 2012

Neil Young - Comes a Time



Prvi Youngov album koji sam čuo i koji mi je ostao ono ful drag i dan danas, jedan spokojan i miran ljepi album koji možete puštat majci i ocu, i ta genijalna Motorcycle Mama di se ne može Neil Young sakriti koji je on gitarski zlikovac kad počne stiskat džitru onako kako samo on zna (uz fulanje žica i te cake). Sjećam se da sam još tamo u srednjoj školi (pred brat bratu 20 i kusur godina) dao dečku od frendice iz razreda, da mi to prebaci na kazetu zajedno s prvim lp-jem od Stone Roses.Čovjek mi je reko "koji ti je ovo racku, ova kamilica jedino valja ona stvar s električnom džitrom" (Motorcycle Mama), a ja njemu ni 5 ni 6 pa ždu Tonight is the night pa slušaj kako tata svira mrtav janpi i njegovi ovi banditi skupa s njim. To je taj zvuk, to je taj zvuk! A ovdje i u FLAC-u evo ga njega. Inače Allready One je opet jelte, pjesma s kojom se čovjek poistovjeti i kuži što je pisac htio reć. Kad nam se rodio mali pustio ja ovo ženi a ona kaže - istina sve do zadnje riječi.

Neil Young - Comes A Time (LP)
Genre: Country-Rock | Label: Reprise Records MSK 2266 | Release: 1978

Hi-res blog fran solo

Hvala Fran, Thanx Fran! Hvala Avaxu dok ga još ima...

 

No comments: