06 November 2011

Suicide!


Vjerojatno je da će mnogi blogger dati svoj sud o 2011. i najboljim albumima u istoj. I ja sam bio u iskušenju napraviti isto međutim, ne mogu se baš sjetit što me je to posebno dirnulo u prošloj nam godini a da je bilo recentno. Dirnulo me je to što je otišlo je nekoliko dragih ljudi, a neki kao i da su već otišli...

Imate li dana kad ne znate što bi slušali? Vrtite se po vlastioj kolekciji glazbe i ništa a baš bi nešto slušali. Kad imam takav dan uvijek na kraju iskopam neki favorit, album koji mogu uvijek slušat i kojeg poznam u milimetar.
Kad ne znate što, opalite ovo po ušima, još uvijek novo, inovativno, opasno, hrabro, eksperimentalno a ogoljeno do bola...Ponekad mi se čini kako je ovo ustvari nekakav mutirani rockabilly - Vega na delayu i Rev sa zvučnim zidom iza, a opet tako bazično i primitivno jednostavno a nedostižno.
Koji album čo'eče uf!

Suicide – Suicide (1978)
Red Star/Bronze Records

Track listing:

01. Ghost Rider
02. Rocket USA
03. Cheree
04. Johnny
05. Girl
06. Frankie Teardrop - Nick Hornby u svojoj knjizi 31 songs opisuje ovu kao pjesmu kao nešto što se sluša "samo jednom", i oh, da teški su to osjećaji.
07. Che

All songs written by Martin Rev and Alan Vega.

Personnel:
Alan Vega - vocals
Martin Rev - keyboards, drum machine (Seeburg Rhythm Prince) - ne možeš fulat taj zvuk, definitivno totalni trade mark (zvučni) ranog Suicidea. Činele su šum, a snare i kick toliko frekvencijski blizu da na kraju nije ni bitno koji je koji. Zakon!


linkovi


No comments: