02 June 2011

Damo Suzuki Ne Damo Kawasaki


3 albuma snimljena s Can + pol pjesama sa Soundtracks dovoljna su da Damo Suzuki zauzme posebno mjesto u svačijem bilo čijem mojem srcu. Ne bivši dovoljno informiran o tome kako gospodin Damo i dalje jaše stejdževe ovog svijeta bijah (ah) ugodno iznenađen kad sam doznao da ima svoj projekt Damo Suzuki Network i kako izdaje redovito albume koji su izrazito improvizatorske prirode. Kako sam radio u CD-shopu (vinili su bili veeelika rijetkost, mislim novi), došlo je do ideje da nešto od toga probamo nabavit i predstavit gradskoj krautrock javnosti (ako takva uopće postoji)... te smo nabavili par cd-a + box set Damo Suzuki Band P.R.O.M.I.S.E. (7CD Box) 1998.
Veliku većinu (sve osim boxa) kupio sam na kraju ja :) :)
Sjećam se i da sam tog 28.3.2003 potegnuo nakon posla čak iz Splita i to na ho-ruk jer sam samo par sati prije koncerta doznao za isti i trk u auto i udri za Grebzu!
EEE isplatilo se. A za bis su svirali Mother Sky i to nezaboravno, koji grooove je to bio, pojeo je sve drugo te večeri. Za tih desetak minuta isplatio se sav put. Always in my heart, hvala Sin.

No comments: