22 March 2011

Lossless rips


Planiram ubuduće postati neke zanimljive lossless ripove ilitiga vinile i cd-e transferirane na kompjuter u punom njihovom im sjaju. Fajlovi su veliki ali ih se isplati skinuti i poslušati. Izbor je isključivo moj a fajlovi nađeni na netu negdje/bilo gdje.
Hvala ljudima koji su to marljivo lijepo ripali sa vinila s dobrom opremom i s dobrih ploča.
Smrt plastičnim gramofonima i smrt jeftinim sapphire iglama. Oni su i donijeli smrt vinilu ali saut šel rajz agen!
Neke albume jednostavno ne mogu imat na cd-u, ne ide mi to. Kao da kupim lutku na napuhavanje a želim zitgu pravu ženu. Nije isto i neće moći.
Dobro, znam da sam sick ali ipak ima i gorih od mene vidi ovo:

Pločomanijaci
Pločuljupci
Pločošupci
Pločimačci
Pločoderi
Pločožderi
Pločoperi
Pločonožci

Inače čuo sam da najviše diskofila ima u Pločama...koja ideja za njihovu turističku zajednicu..."Sajam ploča u Pločama" Ko ne dodje pakšu uf haug rgh mgh!

No comments: