23 March 2011

An American Band

Ako ste/si rok kritičar ili čovjek koji aktivno prati glazbu i drži do sebe eto benda koji je ful uncool i nemojte si dalje ovo čitati jer će vas slične ljudske izdrkotine popljuvati odmah.
Moj prvi susret s ovim bendom bio je preko lista Rock(rok) koji je izlazio jelte u bivšoj državi i bilo je to ona legendarna rubrika - nešto kao legendarni albumi rok muzike (tako se to tada zvalo) i recenzija ilitiga napis o njihovom prvom albumu On Time. Ja sam mislio da je to uf baš mjuza za mene jer je tamo ako se dobro sjećam bilo riječi o nekakvoj grmljavini. I tako ni 5 ni 6 eto ja nabavio ne taj nego album nakon njega istoimeni dakle Grand Funk Railroad (crveni cover).
Pa, nakon što sam čuo i neke speed metal i hardcore bendove nije meni to grmilo ali sam gušto slušat. Meni to bilo mekano i hm..."elastično" jer je bass bio visoko u miksu, ali to visoko u mixu sam skužio tek kasnije kad sam naučio što je to mix itd. dakle kad mi se percepcija glazbe bespovratno uništila...sad kad raščlanjujem glazbu taj osjećaj slušanja glazbe intuicijom više nije moguć.
Kasnije sam još čuo albume E Pluribus Funk, Survival (moj osobni favorit iako objektivno i nije baš nešto, ali znate ono ima nekih albuma koji svi pljuju a vama je zakon) i ovaj ovdje album koji je zaista zaista dobar. Tko sluša tu neku nazovimo je "gitarsku" glazbu ovaj album će mu dobro sjest, provjereno jer sam par puta dao ljudima da ovo poslušaju i onako na "slijepo" bez da znaju o kome je riječ niko nije pljuvao već dapače guštao.
Toliko od mene, a sada glazba iz našeg studija:

Kolega Tehnikalija:

RCM Hannl 'limited' with "Rotating Brush"
Music Hall MMF 9.1 Turntable
Tonearm: Pro-Ject 9cc evo with Pure Silver Wires
Cartridge: Nagaoka MP-500
Brocksieper Phonomax (Tube Phono PreAmp)
E-MU 0404 external USB 2.0 Audiointerface
Interconnections : Silent Wire NF5
WaveLab 6 recording software
iZotope RX Advanced 1.21 for resampling and dithering

Vacuum cleaning > TT > Brocksieper Phonomax > E-MU 0404 > WaveLab 6 (24/192) > manual click removal >
analyze (no clipping, no DC Bias offset) > converted to 24/96 (16/44.1) with iZotope RX Advanced 1.21
> split into individual Tracks > FLAC encoded (Vers. 1.21)

No silence been removed, please burn gapless to match original tracklayout.

With my vinyl transfers, I try to catch the whole beauty of vinyl records; therefore I don't use any post-processing or any sound improvement. What you get is a clear and flat transfer. For getting a clear sound, I'll do an extended washing of each record with my RCM, which can take up to 30 minutes brushing on each side. Resistant ticks and clicks I try to remove as good as possible, but the priority is not to lose any musical information in the process. Surface noises, as long they are not too high, are left in place. Only on bad pressings or on records recorded at extremely low levels do I use a fade in-/-out. As John Peel said, "Life is full of surface noises." In some cases this means that I have to make a compromise.... The result has to pass my personal quality criteria, which is IMO quite high.

All files are inside the folders.
High resoulution files are marked as 2496, CD-compatible files as 1644.

link
PASS: aksman

No comments: